Skip to main content
Blije gezichten, daar doen wij het voor
 
 

Service staat bij ons voorop

Omdat wij jou graag verder helpen

Wat jouw vraag ook is, wij helpen je graag verder! Daarom kun je ons op heel veel manieren bereiken. Bijvoorbeeld per e-mail, telefoon of via social media. Het maakt niet uit hoe je contact opneemt, onze klantenservice staat altijd voor je klaar om net dat stapje extra te zetten. Daarom hebben wij het antwoord dat je zoekt alvast op deze pagina gezet!

Service waar je blij van wordt!

Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09:30 tot 12:30 uur en van 13:00 tot 16:00 uur. Je kunt ons ook een e-mail sturen met een terugbelverzoek naar service@cleanenergy.nl, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op.

 

Vraag & antwoord

Deze vragen worden vaak aan onze collega's van de klantenservice gesteld. We hebben de vragen per categorie ingedeeld om het overzichtelijk te houden. Mocht jouw vraag hier toch niet tussen staan, dan kun je ons altijd even bellen of jouw vraag per e-mail sturen.

De 5 meest gestelde vragen

Klant worden

Verhuizen

Mijn Clean Energy

Contract opzeggen

Contract verlengen

Makkelijk zelf regelen

Ik heb een:
Opgave teruglevering:
Enkel- of dubbeltarief:

Je huidige adres

einddatum

Je nieuwe adres

Wat is je nieuwe IBAN rekening?
Contact met de klantenservice van Clean Energy

Wil je niet wachten?

Wil je direct antwoord op je vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Geen bandjes of verwarrende keuzemenu's, je krijgt direct iemand aan de lijn. De gemiddelde wachttijd in onze telefoonlijn is 35 seconden.

Contact met Clean Energy

service@cleanenergy.nl 085 06 45 990

Maandag t/m vrijdag:
09:30 - 12:30 uur en 13:00 - 16:00 uur

Adresgegevens

Clean Energy B.V.
Stavangerweg 16
9723 JC Groningen
Nederland

Bedrijfsgegevens

IBAN: NL49 RABO 0316 2800 89
BTW: NL85 7027 827 B01
KvK: 67494846